tisdag 27 november 2007

Jag minns

14 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bilder Good pictures Hyviä kuvia
men but mutta
varför why miksi
denna this tämä
nostalgi nostalgia nostalgia
???

Sommaren the summer kesä
skall återvända will be back tulee taas
!!!

SusuPetal sa...

svinen/remf/ensio e,

sevngliskasi on notkeaa, lähes taipuisaa!

nostalgin, nostalgy, nostalgia
är, is, on,
alltid, always, aina
modernt, modern, muotia.

Peter sa...

So now you make a combined post for you "international", Finnish and Swedish blog? Skall jag kommnetera pà tre spràk? Klarar inte finskan!
Fantastiska bilder! Jag förstàr att du är nostalgisk! Bara sex, sju mànader att vänta!

Elegia sa...

Dramaattinen musiikki sopi mainiosti kuvakavalkadiin. Taidat tosiaan olla henkeen ja vereen kesäihminen :D Noh, kai se sieltä tulloop taas!

Mycke dramatisk musik. Det passar bra med vackra blummor ja sillä lailla. Ei jaksa ruotsia näin heti aamusta. (seli seli)

SusuPetal sa...

Globalt blogging, Peter! Och när man är lat, så använder man samma grejer i alla bloggar:))
Ja, bara ett halvt år...

Heh joo, kesäihminen, Elina, se ei kai ole jäänyt kenellekään epäselväksi. Minun täytyy lakata jankuttamasta asiasta.

Äijä sa...

Visst minns jag också.
Tack för bilder och Beethovens musik.

SusuPetal sa...

Var så god, Äijä:)

hpy sa...

Schöne Bilder.

SusuPetal sa...

Aber doch, HPY, du hast recht!

Anonym sa...

Skönt att se sommarbilder. Vintern är ju så sablars lång :(

SusuPetal sa...

Käpsä, man ser så mycket bilder av snö och is i andras blogg, så jag tänkte sätta fram litet blommor (men jag tänker inte posta snöbilder på sommaren!)

Anonym sa...

Susu goes macro :) Eihän ne ole ollenkaan hankalia? Tai siis ovat mutta kauniita. Älä sure, kesä on tulollaan, uni tekee luonnollekin hyvää.

Peter sa...

Förstàr att det snart är dags ocksà för en tyskspràkig blog! Warum nicht?

SusuPetal sa...

Aika hyvä blogin nimi Susu goes macro...ha, eh, eh.
Joo, Tuima, unta tässä kaipaa kaikki!

Peter, das ist nicht möglich, mein Deutsch ist nicht gut och jag tror att jag har redan tillräckligt med bloggar....