fredag 9 november 2007

I går, i dag, i morgon




Tror du att solen ännu finns?




12 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg aner at solen finns der et sted, jeg husker hvordan den ser ut og jeg kan fortsatt kjenne varmen. Jeg tröster meg selv ved å se på bilder av sommeren, drömmer om de gule dagene...

SusuPetal sa...

Hoppas du har rätt, Almamaria!

Anonym sa...

Jag tror solen har gömnt sig någonstans inne. Hon ligger på soffhörnan, klädd i stora ullestrumpor, tittar på DVD'r och dricker varmt chocklad. Kanske kommer hon ut när det slutar regna. Då kan hon återge all värme hon fått av den varma chockoladen och ullestrumpor.

SusuPetal sa...

Solen har der skönt!!

hpy sa...

Solen ar hos mig idag. Jag skickar den till Finland i morgon.

SusuPetal sa...

Jag väntar på solen!!!! Du lovade!

Peter sa...

Jag skulle vilja föreslà att du tittar pà din englesk-spràkiga blog. Där finns svaret!

SusuPetal sa...

Tack för tipsen, Peter:))

hpy sa...

Atminstone ar solen pa vag, Det regnar har idag.
Kanske ar den bara langsam.

SusuPetal sa...

Det är fortfarande grått här, -2 grader och häftig nordvind, alltså det är mycket kallt. Och halt!

soulbrush sa...

is morgon morning?

SusuPetal sa...

Morgon is morning and "i morgon" is tomowrrow. The title means "yesterday, today, tomorrow" and the text "regn" means rain.
And below the pic I ask "do you still believe there is a sun?"

(it's been a horrible, rainy and grey November here)