söndag 9 september 2007

Hösten



Med hjälp av typoGenerator.



12 kommentarer:

Anonym sa...

Når jeg var yngre var jeg mest glad i hösten, nå er det hösten og våren som gir meg glede. Da skjer det noe hele tiden, det blåser og regnet öser ned! Det er nok kaldt og mörkt også - og det er godt det óg :)

SusuPetal sa...

Gott...???? Nej...inte för mig i alla fall, men bra för dig, Almamaria! Att tycka om hösten, gör väl livet litet lättare.

Peter sa...

Kan du inte flytta söderut och eventuellt tillbringa juli i Finland?

Imponerad inte bara av ditt författande, men ocksà av alla "grejer" du hittar för att ge oss nya sätt att presentera pà!!

SusuPetal sa...

Jag tror att en dag det kan vara så att jag flyttar söderut, men inte ännu, Peter.
"Grejer" är roliga, ger bra omväxling till skrivandet.

hpy sa...

Och jag har knappast tid att kommentera numera. Hosten ar hemsk.

SusuPetal sa...

Du har rätt, HPY!

Eleanor Vatsa sa...

Jag gillar hösten, men mest tidig höst när solen skiner och färgerna börjar jubla men då det inte ännu är värst kallt. Efter mitten av oktober är allt förlorat. Jag gillar svampar också.

SusuPetal sa...

Svampar är goda (om någon annan plockar dom...).
Ja, Araneida, det är vackert just nu när solen skiner och träden börjar förändra färg, men snart börjar regnet och stormen och mörkret...

hpy sa...

Solen skiner, himlen ar bla och termometern i mitt arbetsrums fonster visar redan 16° i skuggan. Vad ar det for fel pa hosten?

SusuPetal sa...

Du är där och jag är här:))

hogrelius sa...

Det finns få saker jag gillar vad gäller hösten men en sak är toppenbra.Alla goda svenska äpplen.Jag har fått plocka ca 10kg från två olika träd.Röda och vitgula.Äter o äter varje dag så de är snart slut men gott,gott,gott....

SusuPetal sa...

Äpplen är nog goda och hälsosamma, Högrelius. Du har rätt:)