torsdag 2 december 2010

Sant, sant, sant!

9 kommentarer:

hogrelius sa...

jajamän, visst är det vinter överallt. Då sjunger vi......

hpy sa...

HAlt, halt, halt.

SusuPetal sa...

Bosse, det är roligt att sjunga!

Halt, halt, halt och mera snö, snö, snö, HPY!

PeterParis sa...

Vilka vinter- ... och Knäppupp-minnen! Jag tror att jag kunde den här utantill nàgon gàng pà 50-talet!

SusuPetal sa...

Peter, jag älskar denna sång!

hogrelius sa...

Den här sången väcker så många minnen hos mig också. När jag var ung kille så älskade jag Povel o Martin. Sen blev det Mosebacke och Hasse o Tage! Oj vilka tider.

SusuPetal sa...

Oj, vilka tider, det är sant, Bosse!
Man är ung bara en gång...

Famu falsetissa sa...

Jag försökte sjunga med, men var tvungen och göra en andhämtningspaus.

SusuPetal sa...

Famu, jag förstår, samma här!