onsdag 14 oktober 2009

Familjen Oktober träffar regnbågen






9 kommentarer:

Droppen sa...

Det var ju dags att det skulle hända något färggrant i deras liv. Undrar om dom är fortfarande lika allvarliga som förut. Undrar också om min ordföldj blev rätt...

SusuPetal sa...

Jag tror att de är lika allvarliga som förut, Droppen.
Färgerna försvinner.

PeterParis sa...

Normalt sett skulle oktober vara en färgrik mànad, men om det regnar och blàser för mycket.... àterstàr regnbàgen!

SusuPetal sa...

Peter, for det mesta har det varit grått och regnigt. När solen kommer fram, är det möjligt att inbilla sig regnbågen.

chrome3d sa...

Tack så mycket. Jag visste at du har lite färger i din oktober!

SusuPetal sa...

Jag fick dåligt samvete, chrome3d...

Famu falsetissa sa...

Väntar på, att se vad dom gör i november.

SusuPetal sa...

Famu, det är redan november! Jag måste också börja tänka på saken.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack