tisdag 16 oktober 2007

Ge mig sol

9 kommentarer:

hpy sa...

Innan du gar och lagger dig for nagra langa manader maste du satta ut linken till din nya videoblogg pa de andra bloggarna. Jag vet att det ar jobbigt eftersom du har sa manga bloggar, men det ar trots allt absolut nodvandigt. Da du gjort det kan du ga och lagga dig. Sov gott.

SusuPetal sa...

Det måste jag väl göra, HPY... försöker komma ihgåg!
God natt sen:))

Anonym sa...

Ar det möjligt, att du gör den här också till finskspråkig bloggen? Jag blev glad. Och ursäkta språket?

Anonym sa...

Och ännu väntar vi på bloggar på ukrainska och färöiska... Visst kunde du nu äntligen börja syssla litet med dom också?

SusuPetal sa...

Anonym, varför inte, en dag.

Svinen, varför inte, en dag:))

Peter sa...

Jag känner igen ett av dina favorit-teman! ... annorlunda presenterat! (Ett falskt hot, imorgon bloggar du igen, eller hur?)

SusuPetal sa...

Om jag är vaken, Peter:))

Eleanor Vatsa sa...

När man väntar på nånting gott, väntar man aldrig för länge:) Sommaren är visst kort men den kommer varje år.

SusuPetal sa...

Ja, den kommer varje är, det är sant. Lilla syrran.